Jumaat, 4 Disember 2009

HARI SUKARELAWAN 5 DIS 2009

Teringat saya pada Ikrar ini:;-


o IKRAR SUKARELAWAN

Kami, sukarelawan, yakin dengan pembentukan masyarakat sivil bahawa setiap individu berpeluang menjalani kehidupan bermakna, mulia dan bahagia.
Maka, kami berikrar:
 Menghayati dan mengamalkan semangat kesukarelawan

 Berkongsi pengalaman dan pengetahuan serta ikhlas dan rendah diri

 Menghormati adat resam serta kepercayaan pelbagai budaya

 Memupuk semangat persaudaraan di kalangan masyarakat


Tuan/puan ,jika ingin tahu lebih lagi berkaitan kesukarelaan ini bolehlah layari laman web ini(di bawah ini)

http://74.125.153.132/search?q=cache:yCBDTWRoseYJ:www.saifuddinabdullah.com.my/gerakankesukarelaan.doc+ngo+kesukarelaan&cd=4&hl=en&ct=clnk&gl=my

dan jika tuan/puan/cik/encik ingin turut serta bolehla ikuti:-

Sukarelawan
Assalamualaikum & Salam Sejahtera
Sesiapa yang berminat untuk menjadi sukarelawan adalah diminta untuk mengirim CV / Resume kepada saya.
Tiada sebarang janji boleh saya berikan, cuma saya boleh tolong salurkan kepada mana-mana NGO / Badan yang memerlukan khidmat sukarelawan.
Nyatakan juga bidang kepakaran tuan / puan serta kecenderungan… ini akan membantu saya untuk menyalurkan anda kepada mereka.
SHAHRUL PESHAWAR – shahrulpeshawar@yahoo.com

dan
anda bolehlah melayari laman web berikut jika anda seoarang sukarelawan

http://www.penyayang.org.my/PenyayangBm/bm/kesukarelawan.html



http://www.mod.gov.my/organisasi/jlkn.html


terima kasih....semoga usaha anda semua mendapat kerahmatan dari allah dan pahala berganda.amin.....

0 ulasan: